21. huhtikuuta 2016

Videot koulukisoihin

Nyt on tämä puolikaaribanneri-huuma iskenyt minuunkin! Nyt on tas hetken hieman kouluratsastus-aiheisempaa banneria jossa komeilee yllätyksellisesti myös Dandy. Pohdin pitkään laitanko myös mustan ponisen siihen, mutta lopulta en viitsinyt ruveta etsimään Mimmistäkään mitään ratsastuskuvia, koska sellaisia minulla ei ole kentältä, eli kuvien laatu pissii. Ja tuosta tuli ihan kiva, joten sillä pärjäillään taas jonkin aikaa!


Asiaan siis! Vihdoin ja viimein tänä aamuna laittaessani kännykkää päälle, huomasin sähköpostiviestin, jossa oli linkki Haven yhtymän videoon sunnuntain koulukilpailuista. Katsoin tietysti molemmat videot jo heti aamulla ja ah ja voih, kuinka hienoja ne olivat.

Lupasin myös, että kerron sijoitukseni samassa postauksessa videoioden kanssa, joten tässäpä ne:
Luokka III, B-merkin kouluohjelma 2010
Luokassa oli yhdeksän osallistujaa, voittaja sai tasan 65 prosenttia. Minä pääsin Dandylla viidennelle sijalle 59,130:llä prosentilla. Huimiksella olin kahdeksas prosenteilla 56,087.

Minä & Dandy

Minä & Huima

Fiilikset ovat edelleen tosi sekavat. En tiedä pitäisikö olla iloinen vai surullinen, koska omasta mielestä rata meni tosi hyvin. Sen takia juuri on vähän hassua, miten vähän prosentteja tuli. Videota kun katsoin, rata näytti niin rauhalliselta, eikä poni edes näyttänyt kovin jännittyneeltä.

Hassua. Välillä on taas nenä-maassa-fiilis ja mietin, että minusta ei ole eikä tule ikinä kouluratsastajaa. Silti joka ainoa tunti tuntuu hyvältä, kun poni menee niin hyvin. Ja sitten kun koittaa se armas kisapäivä, niin poni minä en tee mitään oikein....

Ehkäpä se tästä vielä jotenkuten lähtee...



xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti