6. joulukuuta 2017

En halua lyödä hanskoja tiskiin

En halua luovuttaa. En ole luovuttajatyyppi. Mutta mikä tässä sitten auttaa, jos mikään ei innosta kirjoittamaan, ei tule kuvia, eikä ole vain yksinkertaisesti idean hippustakaan jäljellä. Käyn tunneilla, mutta maneesissa nyt ei kovin laadukkaita kuvia saa, eikä kukaan minua muutenkaan ole siellä kuvaamassa. Ja aina kun klikkaan itseni blogiiin, tajuan vain että pitäisi kirjoittaa. 

Otanko liikaa paineita? Ehkä. 

Eihän kirjoittamisen pitäisi olla mitenkään pakollista, vaan pelkkä harrastus. Mutta kun katsoo laskevaa lukijamäärää, mieleen tulee vain että miksen ole parempi. Ei minulla oikeastaan ole edes sen kummempia kuulumisia kerrottavana. Vakiohevosekseni on alkanut muodostua hurmaava viisi(tai kuusi?)vuotias puoliveriruuna Kalle, jolla on yhtä paljon järkeä kuin kokoa, eli paljon. Hevonen on niin fiksu, etten ole yhtä fiksua hevosta nähnyt, varsinkaan jos ottaa sen iän huomioon. 

Kallella on myös selvästi paljon potentiaalia, mutta sen kunto ei ole ihan huipussaan ja se on hieman tahmea  menemään eteenpäin sileällä. Olen hypännyt hevosella kaksi kertaa, kummatkaan kerrat eivät menneet ihan nappiin, mutta suunta on eteen ja ylöspäin - eteen ettei minun tarvitsisi koko ajan keskittyä hevosen liikkumiseen ja ylös esteiden korkeudella, koska sillä on kykyjä huomattavasti enemmän mitä minä olen kokenut. 

Tässä on Viljo-poni tarkistamassa Lotan nettikäyttäytymistä. Hän on myöskin nuori ruuna, mutta kokoa
hänellä on puolet vähemmän kuin Kallella. 
Siinä kuulumiset talleilustani. Motivaatio ratsastukseen on siis ihan normaalitasolla, mutta blogin suhteen olen ihan hukassa. En haluaisi pitää mitään taukoa, mutta se kai tässä väistämättömästi on edessä, kun ei mitään materiaalia ole. Seurailen silti muita blogeja aktiivisesti ja aion tästäkin suosta vielä nousta, älkää minua sentään unohtako! 

Päivittelen nykyään enemmän vain muuhun elämään liittyviä juttuja Runaway Child -blogiin, joten käykää sieltä kurkkailemassa jos kiinnostaa muut jutut! Siellä on joulukalenterikin meneillään tällä hetkellä. :)



xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti